חוויה לחיים- טיול סוסים אינטימי ומאתגר לפני גיוס

יום הגיוס של ילד הוא אבן דרך בחיי כל הורה, הגאווה, החששות הרבים, המרחק והבית המתרוקן מביאים עימם הרבה רגשות ורצון לעשות יחד משהו בלתי נשכח, שיחבר אתכם בדרך חדשה.

רגע לפני, אנחנו רוצים להציע לכם חוויה שונה, חוויה מאתגרת, מגבשת ואינטימית, חוויה של יחד בטבע, שתיזכר לכל החיים.

זו לא הפעם הראשונה שהגיעו אלינו הורים וילדים לפני גיוס לחוויה כזו, אבל כבר לא יכולנו לשמור לעצמנו את כל הטוב הזה.
החוויה שלנו כוללת: יומיים של רכיבה על סוסים עם מדריך פרטי, אל דאגה, זה אפשרי גם ללא ניסיון רכיבה, לכל רוכב מותאם סוס לפי רמת הרכיבה שלו ולפני היציאה יש הדרכה מפורטת.
טיול סוסים עם מגוון של אטרקציות לאורך הדרך, שחייה בכנרת ובמעיינות האזור וטבע פראי.
לינת שטח במחנה לילה עם ארוחת ערב ומדורה, החפצים האישיים שלכם כבר ימתינו לכם שם.
ארוחת בוקר מפנקת מעשה ידינו והמשך רכיבה עד הגעה לפנות ערב חזרה לחווה,
שם מחכים שאר בני המשפחה לסופ”ש בצימר המפנק שלנו, שנמצא במקום היפה בארץ.

וכך כתבה לי אמא מקסימה שעשתה את הטיול עם ביתה לפני גיוסה:
“הבת שלי ואני יצאנו לטיול רכיבה על סוסים של יומיים לפני גיוס של בתי.
רצינו לעשות משהו מאתגר יחד.
רכבנו יומיים, יחד עם אורי המדריך ברמת הגולן. ישנו בשטח עם הסוסים ליד מעיין שקט, נקי ומדהים.
אחרי ארוחת בוקר מפנקת המשכנו לרכב. הגענו למקומות קסומים נחלים, אתרים היסטוריים וטבע ונופים מרהיבים, למדנו הרבה גם על עצמינו, פשוט מדהים!!
אחרי שחזרנו מיומיים בשטח נכנסנו לבקתה של החווה לעוד יומיים. איזה פינוק!! לא חסר שם שום דבר. נהנינו מהג’קוזי מהנוף והשקט ולא לשכוח את האירוח של ג’סטין ואורי. חוויה אמיתית ומומלצת. אנחנו כבר מחכות להזדמנות הבאה”.

רוצים גם אתם חוויה שונה ובלתי נשכחת, חוויה של יחד רגע לפני?
בואו אלינו לחחות רמות, נעשה כל שביכולתנו להתאים לכם את החוויה האידיאלית ולפנק, לפנק, לפנק 🙂
לפרטים נוספים אנו פנו אלינו באתר, במייל, בפייסבוק או בטלפון.